Brama garażowa rolowana S52 / na wymiar

S52

Nowy produkt

345,00 zł

345,00 zł za m2

•   Profil: ALU 52 mm - wypełniony pianką
•   Skrzynka: ALU 205 mm
•   Prowadnice: 66 mm x2 szt.
•   Wsparcie techniczne przed i po zakupie
•  
Łatwa w montażu
•   Solidnie zapakowana
•   GWARANCJA: 2 LATA

Więcej szczegółów

Napisz opinię

Brama garażowa rolowana S52 / na wymiar

Brama garażowa rolowana S52 / na wymiar

•   Profil: ALU 52 mm - wypełniony pianką
•   Skrzynka: ALU 205 mm
•   Prowadnice: 66 mm x2 szt.
•   Wsparcie techniczne przed i po zakupie
•  
Łatwa w montażu
•   Solidnie zapakowana
•   GWARANCJA: 2 LATA

Ceny:

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, a także opłaty za dostawę, jeśli nie są one wskazane osobno.
UWAGA: indywidualne rabaty i/oferty specjalne na produkty nie łączą się z już trwającymi promocjami na dany produkt.

Składanie zamówienia:

Proces składania zamówienia za pośrednictwem naszego sklepu internetowego składa się z kilku etapów:

  1. Najpierw wybierasz żądane towary, postępując zgodnie z instrukcjami dotyczącymi pomiaru lub odwiedzając zakładkę "Jak zmierzyć" na stronie internetowej.
  2. Następnie musisz podać swoje wymiary i inne dane zamówienia, w tym adres rozliczeniowy i adres dostawy (jeśli są inne).
  3. W kolejnym kroku musisz wybrać metodę płatności. W "Koszyku" masz możliwość sprawdzenia wszystkich dostarczonych informacji (np. Imię i nazwisko, adres, metoda płatności, zamówione towary) i poprawienia ich w razie potrzeby przed wysłaniem nam zamówienia, klikając "Zakup".


Przetworzymy Twoje zamówienie i podamy przybliżoną datę dostawy po otrzymaniu informacji o płatności.

UWAGA: Należy pamiętać, że czasy realizacji produkcji rozpoczynają się dopiero po otrzymaniu pełnej płatności. Obowiązkiem klientów jest dopilnowanie, aby zostało to opłacone w odpowiednim czasie.

Warunki dostawy:

Terminy wysyłki wybranych produktów są zgodne z terminami podanymi przy danym produkcie (na stronie produktu).

14-21 dni roboczych - to standardowy termin realizacji rolet i bram rolowanych. Na ten termin składa się czas produkcji oraz czas dostawy produktu do Klienta.

Święta, Wielkanoc, Boże Narodzenie i dni ustawowo wolne od pracy mogą powodować opóźnienia w dostawie. W takich przypadkach Klient jest na bieżąco informowany o zmienionych terminach dostawy.

Warunki dotyczące uszkodzeń, zwrotów i zwrotów:

Jeśli widoczne są oznaki uszkodzenia na opakowaniu, opakowania należy sfotografować, a następnie otworzyć, aby sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń skrzynki rolety/bramy, pancerza (lameli) lub prowadnic.

Jeśli produkt zostanie dostarczony z dowolnymi uszkodzeniami, powiadomienia i zdjęcia należy wysłać w ciągu 14 dni od daty dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@alumo.pl lub kontaktując się z nami pod numerem telefonu: 68 414 14 90.

Drobne szkody produkcyjne zostaną naprawione poprzez wysłanie nowych części lub komponentów. Jeśli roleta/brama zostanie uszkodzona "nie do naprawienia", sklep alumo.pl zorganizuje przesyłkę zwrotną. Przedmiot musi zostać zwrócony w ciągu 30 dni od otrzymania go przez kupującego. Zwrot zostanie podany jako wymiana.

Wszelkie inne wymagania dotyczące zwrotu lub wysyłki wynikające z wszelkich zmian wymaganych po otrzymaniu rolety zależą od odpowiedzialności klienta. Może to obejmować, ale nie ogranicza się do: zamawiania dodatkowych części, zmiany rozmiaru w wyniku błędnego pomiaru lub jakichkolwiek napraw lub potrzeb związanych z uszkodzeniem podczas instalacji.

Okablowanie silników elektrycznych:

Silniki elektryczne muszą być podłączone do sieci elektrycznej przez wykwalifikowanego elektryka. Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że jest to wykonane przez zarejestrowanego i wykwalifikowanego elektryka.

Warunki gwarancji:

Odwiedź zakładkę "Gwarancja" na stronie internetowej, aby uzyskać więcej informacji.